Orvos, gyógyszer

2016 aug. 24 21:42 #10479 Írta: Május
Május válaszolt a következő témában: Orvos, gyógyszer
Megint feltámadt kicsit a gyógyszer-undorom, félelmem.... Úgy szeretnék egy kis megnyugtatást...

Pipacs, te még olvasol? Te még szeded? Ha nem, hogy hagytad abba? Ha igen, nem zavar?

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

2016 aug. 25 21:23 #10483 Írta: pipacs
pipacs válaszolt a következő témában: Orvos, gyógyszer

Május írta: Megint feltámadt kicsit a gyógyszer-undorom, félelmem.... Úgy szeretnék egy kis megnyugtatást...

Pipacs, te még olvasol? Te még szeded? Ha nem, hogy hagytad abba? Ha igen, nem zavar?


Szedem is, zavar is... Bárcsak lenne valami okosság a tarsolyomban... :(

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

2016 aug. 26 21:27 #10488 Írta: Május
Május válaszolt a következő témában: Orvos, gyógyszer

pipacs írta:

Május írta: Megint feltámadt kicsit a gyógyszer-undorom, félelmem.... Úgy szeretnék egy kis megnyugtatást...

Pipacs, te még olvasol? Te még szeded? Ha nem, hogy hagytad abba? Ha igen, nem zavar?


Szedem is, zavar is... Bárcsak lenne valami okosság a tarsolyomban... :(


Nekem ez is segítség, hogy nem vagyok vele egyedül :szív:

Nekem segít, és ettől kicsit rosszul érzem magam. Bűntudatosan meg nem igazian. Mármint azt érzem, hogy a gyógyszer elnyomja az igazi énemet, mert nem szenvedek eleget. Hogy én szenvedve vagyok igaza. Mert mellékhatása semmi nincs a gyógyszernek, fizikailag semmit nem tapasztalok belőle, hogy szedem, csak ez a lelki része....

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

2017 febr. 10 17:21 #11018 Írta: Ági40
Ági40 válaszolt a következő témában: Orvos, gyógyszer
Sziasztok!
Volna egy kérdésem. Akik antidepresszánst szedenek, vagy szedtek. Másfél hete szedek gyógyszert
Az elején nem volt gond, most viszont szörnyű fejfájásom volt. Szokott ez is lenni, de most hiába vettem be a fájdalom csillapítót , nem akart elmúlni. Mivel sok fájdalom csillapító van bennem, nem mertem bevenni az antidepresszànst.
Van valakinek valami tapasztalata? A doktornőt elfelejtettem erről megkérdezni, és most kicsit megijedtem.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

2017 febr. 10 20:56 #11019 Írta: Anoni Mara
Anoni Mara válaszolt a következő témában: Orvos, gyógyszer

Ági40 írta: Sziasztok!
Volna egy kérdésem. Akik antidepresszánst szedenek, vagy szedtek. Másfél hete szedek gyógyszert
Az elején nem volt gond, most viszont szörnyű fejfájásom volt. Szokott ez is lenni, de most hiába vettem be a fájdalom csillapítót , nem akart elmúlni. Mivel sok fájdalom csillapító van bennem, nem mertem bevenni az antidepresszànst.
Van valakinek valami tapasztalata? A doktornőt elfelejtettem erről megkérdezni, és most kicsit megijedtem.


Szerintem hétfőn hívd fel. De ne hagyd abba az antidepresszánst csak úgy saját szakálladra. Ha az elején nem volt gond, nem hiszem, hogy az okozza a fejfájást.

Kérjük, hogy Belépés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.948 másodperc